Hobbit Geyikleri

 Bazı Hobbit geyikleri vardır ki arkadaşlar arasında istemsizce ortaya çıkmaktadırlar.

Özellike orta dünya meraklısı ve filmlerle değil kitaplarla öğrenmiş insanlar konu Yüzüklerin Efendisi, Hobbit oldu mu eleştirinin de geyiğin de dibini yapabilirler, buyurun en eğlenceli Hobbit geyikleri.

 

  • Abi şu hayatta tek isteğim var o da Saruman’ın sesine sahip olmak !
  • Evangelina Lilly < Liv Tyler beyler ben bu seriden bunu çıkarttım
  • Abi o kadar altın var nasıl çalınmazlar onca yıl anlamıyorum ?
  • – E abi koskoca ejderha koruyor o kadar altını tabii çalınmaz
  • – Sen koy oraya 15 tane Kayserili bak bakalım orada altın kalıyor mu ?smaug
  • Yapma be Fili o kız için ölmeye değer miydi ? Hadi Liv Tyler için falan olsa eyvallaTauriel-and-Kili-stares-4
  • Bu ne lan ne kadar ana kahraman varsa öldü. Thorin, Fili, Kili hatta Azog ve Bolg. Hobbit, Hobbit değil Game Of Thrones olmuş mübarek
  • Beyler filmin ikinci yarısında Dain Demirayak ölürse ben bu salondan çeker giderim. Hayır kanım kaynadı adama ben de anlamadım valla
  • Thorin’le Azog’un kapışmasından anladım ki tahteravalli taa Orta Dünya’da keşfedilmiş. Kimse artistlik yapmasın.
  • Bira, pipo, çay, şarkılar… Bu ne keyif arkadaş. Yemin ediyorum Orta Dünya size güzel !
  • Beyler yönetmen olmaya karar verdim Sillmarillion’u çekeceğim !
  • Hobbit 3’e tam bölünüyor mu ?
  • Vursana abicim vur ! Akbil basmıyorsun Azog’la savaşıyorsun !azog_the_defiler-the-hobbit-3-the-battle-of-the-five-armies-meet-azog-the-defiler
  • Bu Galadriel melek mi şeytan mı anlamadım gitti.Galadriel_green_3
  • Hobbit’i Yüzüklerin Efendisi’ne bağlayarak bitirmiş iyi olmuş hoş olmuş da filmin sonundan başlayıp başına doğru giden filmler gibi olmamış mı ? Sanki bir Benjamin Button sanki bir Memento..
  • İyi dövüştünüz lan cüceler, helal olsun !

 

Kaynak: Film Kaplumbağası – Yankı Doğa Çınardal

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Seks yapmak için 10 tıbbi neden

The Simpsons’un yaratıcısı Sam Simon hayatını kaybetti